ტრენინგის მესამე დღე ძალიან საინტერესოდ წარიმართა. შევისწავლეთ პროექტების დაგეგმვა:(სტანდარტების განსაზღვრა,(ესგ) მიზნების შემუშავება სასწავლო პროექტისთვის(21-ე საუკუნის უნარები) ,მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება და განახლებული ბლუმის ტსქსონომია. ჩემი პროექტისთვის (არაჩვეულებრივი არითმეტიკა)შევადგინე მიმართულების მიმცემი კითხვები: ზოგადი: რას ნიშნავს ტერმინი არაჩვეულებრივი? თემატური: როგორ გესმით გამოთქმა 7-ის მოდული ან 9-ის მოდული? შინაარსობრივი: გჯერათ თუ არა რომ 9:7=2 ან 3+4=0 ტრენინგზე ერთმანეთს გავუზიარეთ აზრები და
ტრენინგის მეექვსე დღემ ძალიან საინტერესოდ ჩაიარა. დღეს შევისწავლეთ მოდული 4-ის ფარგლებში სასწავლო ნიმუშების შექმნა. სასწავლო პროექტის გეგმაში სხვადასხვა ცვლილებების შეტანა და პროცედურების ჩაწერა. მოდული5. მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ნიმუშის შეფასება და ასევე სურათების ჩასმა და ჩამოტვირთვა ჩვენი ნაშრომისათვის ინტერნეტიდან. ძალიან მომეწონა და საინტერესო და სახალისო იყო ასევე პროექტისათვის ბუკლეტის შექმნა.
ტრენინგის მე-7 დღე მე-6 დღეზე უფრო საინტერესო და დატვირთული აღმოჩნდა. ჩვენ შევისწავლეთ მოდული 6-ის ფარგლებში შემავალი შემდეგი საკითხები: 1)მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომების შეფასების სხვადასხვა მეთოდები: 2)მოვისმინეთ და და ერთმანეთს გავუზიარეთ აზრები სწავლის სხვადასხვა სტილისა და მრავალმხრივი ინტელექტის შესახებ, 3)განვიხილეთ დიფერენცირებული სწავლების დადებითი და უარყოფითი მხარეები , 4)შევავსეთ კითხვარი და და ჩამოვტვირთეთ მასალის ნიმუშები საკუთარი პროექტისათვის 5)ავტვირთეთ რეფლექსია 6)შევქმენით შაბლონი მოსწავლეებისათვის . მადლობა ტრტენერს ნინო კოკილაშვილს საინტერესო და სახალისო მუშაობისათვის.
Comments
Post a Comment